Vores formål

Vi vil skabe bedre og billigere administration

I Koncernservice vil vi skabe bedre og billigere administration og sikre et højt serviceniveau i Københavns Kommune. Vi bidrager derfor med viden, systemer og værktøjer til de kommunale arbejdspladser, så ledere og medarbejdere har de rigtige rammer til at yde den bedste service for borgere og brugere. Vi har konstant fokus på at være i front i både udviklingen og anvendelsen af ambitiøs teknologi i vores arbejde både internt i Koncernservice og ud mod forvaltningerne, for at sikre en effektiv og intuitiv digital administration på tværs af kommunen. 

Vi står for

  • Sikker og serviceorienteret drift 
  • Konstant bruger- og optimeringsfokus 
  • Stærke professionelle fællesskaber. 

Vi stræber efter at være

  • Blandt de bedste på vores fagområder 
  • Teknologisk frontløber 
  • Værdiskabende samarbejdspartner. 

Sådan arbejder vi med vores opgaver

  • Vi er ambitiøse og stræber derfor hele tiden efter at blive bedre. Vi stiller spørgsmål og er nysgerrige, for læring er centralt for os 
  • Vi tager ansvar for konstant at udvikle vores fagområder til gavn for kommunens bedste 
  • Vi sørger for målrettet kommunikation til vores brugere og samarbejdspartnere 
  • Vi følger opgaver helt til dørs med det formål, at de forandringer vi iværksætter på det administrative område, får de ønskede effekter for forvaltningerne, brugerne og borgerne 
  • Vi sætter altid brugernes perspektiv centralt i vores arbejde og løsninger 
  • Vi tager hver især ansvar for, at Koncernservice er et godt sted at arbejde.

Strategi for Koncernservice