Kontakt

På denne side kan du finde vores kontaktoplysninger, hvis du har spørgsmål eller skal besøge vores arbejdsplads.

Kontakt os via hovednummeret

Koncernservice

Skal du i kontakt med Koncernservice i forbindelse med en sag, kan du ringe til os på vores hovednummer.

Vil du vide mere om Koncernservice?

Kontakt

Har du mere generelle spørgsmål angående vores organisation eller om Koncernservice som arbejdsplads, kan du skrive til os.

 

Bemærk venligst at du ikke må sende personfølsomme oplysninger som fx personnummer, eksamensbeviser eller lønoplysninger over mail, og at denne postkasse kun tjekkes to gange ugentligt. 
 

Praktisk information

Besøg Koncernservice

Gæster skal henvende sig i receptionen ved Koncernservices hovedindgang på Borups Allé 177. Her får du udleveret et gæstekort, som du skal aflevere igen, når du forlader bygningen. 

Receptionens åbningstider er:  

  • mandag – torsdag: 7.30 – 15.30 
  • fredag: 7.30 – 14.30 

Parkering er kun tilladt med en gyldig P-licens i forruden, og der må kun parkeres i de afmærkede båse. Gæster skal henvende sig i receptionen for at få registreret bilens nummerplade og få udleveret et gæstekort til deres bil. Gæstekoret skal placeres i bilens forrude og afleveres i receptionen efter brug.  

 

Er du ansat i Københavns Kommune, kan du finde mere information om, hvem du skal kontakte fra Koncernservice via vores intranet.  

 

Uopfordrede ansøgninger

 

Vær opmærksom på, at vi ikke tager imod uopfordrede ansøgninger. Alle ledige stillinger i Københavns Kommune slås op offentligt, og vi anbefaler dig at holde dig orienteret på Københavns Kommunes hjemmeside, hvis du er interesseret i et job. 

Pressehenvendelser

Økonomiforvaltningens presseafdeling

Har du spørgsmål til Økonomiforvaltningens presseafdeling, kan du ringe eller skrive til os.