Hvad vil vi?

Vi vil skabe bedre og billigere administration.

I tæt samarbejde med vores brugere i forvaltningerne udvikler vi effektive, betryggende og sammenhængende administrative processer. Vi sikrer en effektiv udnyttelse af skatteborgernes penge ved at optimere administrationen. Gennem standardisering og digitalisering fjerner vi unødvendig administration og sætter service og professionalisme i fokus. På den måde bidrager vi til, at vores cirka 45.000 kolleger i kommunen kan koncentrere sig om at levere velfærd af høj kvalitet til københavnerne.

Vi vil nå vores mål ved at effektivisere administrationen og sikre et højt serviceniveau i kommunen. Vores resultater bliver skabt af vores cirka 600 medarbejdere, som hver dag går på arbejde og gør deres bedste for at sikre fælles succes.

Vi står for:

  • Sikker og serviceorienteret drift
  • Konstant bruger- og optimeringsfokus
  • Stærke profesionelle fællesskaber

Vi stræber efter at være:

  • Fremmest på vores fagområder
  • Teknologisk frontløber
  • Værdiskaende samarbejdspartner

Sådan arbejder vi med vores opgaver:

  • Vi er ambitiøse og stræber derfor hele tiden efter at blive bedre. Vi stiller spørgsmål og er nysgerrige, for læring er centralt for os.
  • Vi tager ansvar for konstant at udvikle vores fagområder til gavn for kommunens bedste. Vi tager hver især ansvar for, at Koncernservice er et godt sted at arbejde.
  • Vi gør det rigtige første gang og sørger for målrettet kommunikation til vores brugere og samarbejdspartnere.
  • Vi følger opgaver helt til dørs med det formål, at de forandringer, vi iværksætter på det administrative område, får de ønskede effekter for forvaltningerne.
  • Vi sætter altid brugernes perspektiv centralt i vores arbejde og løsninger.